Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.05.2010 19:17 - free style again in da klub;....................
Автор: kozmomafa Категория: Забавление   
Прочетен: 1648 Коментари: 0 Гласове:
0



                          lqtna veselba se zaformq po ylitsite na grada,v4era behme tyk ytre ni nqma,na ugula pak se prodava,narkomana predozira nqkoi pak krade,vsichki sa shtastlivi shtoto ne vijdat,robiq nikoi ne psyva, bezporqdachno bezrazlichie se prokradva v horata.Nikoi ne razbira glypavi negodnitsi drankat glyposti i si vqrvat,vqrvat si che daje iskat da im vqrvat.Fuck dad shit i da ne vi ebe.Kyrvi dolnoprobni tsakat iz ylitsite,shemi bezplodna prostotiq i razmazvashto bezrazlichie.Omrazata zavladqvashta bezpatni selski neshtastnitsi neznaeshti dori shto sa jivi, no kakto obicham da kazvam vsichko e naret otnovo vsichki sa shtastlivi chakashti parti po bikini,mrtini s maslini.V bara doly kychki dyhat za pari, mytri chertaqt,avtodjambazi se hilqt mazno, izmamnitsi razvartat shemata golqma tozi pat shte e razlichno kazvat, vsichki v kiypa, tselta bila da natikame do krai nai zatanalite  v kashata.Piqn na shtaiga gamen obira matska doly na pazara i otnovo vsichki sa shtastlivi.Napravo mi pisna ve
moite shemi znaesh bili golemi,mnogo golemi.Undurgraynda pak v igrata de shte my izleze kraq,vajnoto e da se znae kade i na koi lapa che e sysha,a kogato e taka samo s nai vernite pysha, samo tapite kayshi da ne ni nadyshat che si ebalo maikata;Krakata mi pak mirishat na otvadno,loshoto e che dosta hora na tova smardqt,da eba maika my v ystata.Dano se opraqt nqkoga.Nqkoi mi beshe kazal na vremeto che za da e shtastliv chovek my trqa savsem malko, togava ne povqrvah i sega ne vqrvam ama moje i da povqrvam.Shemata ne e v kakvo vqrvash ili ne vqrvash moje bi e vreme da izleem malko otritsatelni emotsii( na maika vi pytkata selska boklykchiiska,v gazu na sestra vi,v slivata na bratovchetka vi  dolnoprobna snobska sgan ot nenyjni tela) Veche sam na polovina prazen,iztoshtenie gali grabnaka mi  prosto se otpyskam,ynesa zavladqva saznanieto mi, klepachite mi se zatvarqt,zaspivam shte sanyvam chyden san za tova ne se saprotivlqvam yltra golqmo spokoistvie................................................................................




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: kozmomafa
Категория: Забавление
Прочетен: 231035
Постинги: 43
Коментари: 99
Гласове: 73
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930